Locatie: Limburg, tussen de woonlocaties in (nog nader te bepalen, zie bericht)
Verzamelplaats/tijd: Nog nader te bepalen, zie bericht
Aanmelden voor: 23-07-2014, daarna zal de eigenlijke activiteit pas gepland worden
Kosten: Je eigen drankjes en evt. vervoer
Omschrijving activiteit:
Hoi allemaal,
ik ben ongeveer een uurtje lid van deze site en ik zie dat het aantal leuke ideeën enorm tegenvalt. Daar wil ik bij deze dan meteen maar zelf verandering in brengen

Ik ben Miklós, dat spreek je uit als 'Mie-kloosj. Ik woon in Venlo. In mijn profiel kun je alvast iets over mijn hobbies lezen.
In de ledenlijst zag ik dat we maar met zeven Limburgers zijn, althans, wonend in Limburg. (Ik kom oorspronkelijk uit het meer westelijke deel van Nederland.) En we zitten in de categorieën van 35-54. De kans dat er hier in de omgeving iets wordt georganiseerd, zal dus niet zo groot zijn.
Hoe lijkt het jullie om een keer met zijn allen koffie te gaan drinken, gewoon een keertje kennismaken? Als jullie als reactie hieronder schrijven waar jullie ongeveer wonen, dan kan ik iets plannen wat een beetje in het midden ligt.
Als jullie het, net als ik, leuk vinden om nieuwe mensen te ontmoeten, laat dan even een berichtje achter, ik verheug me erop om kennis met jullie te kunnen maken

Groetjes,
Miklós
[hide]
- Deelnemerslijst: