Bovenin de site zie je een envelop met een slotje, klik erop en je ziet je berichten.
Geertje uit Zwolle had ook gereageerd dat er bij haar ook oud en nieuw gevierd kon worden, ze heeft zelf een aktiviteit aangemaakt anders is het te verwarrend.
Ik ga voor jouw uitnodiging, je was het eerst en ook heb ik Jannet vervoer terug naar Amersfoort aangeboden, daar moet ik mij ook aan houden.
Zie bovenaan deze aktiviteit, ik heb je gegevens erin gezet.
Ik ben dus degene die jou een persoonlijk bericht heeft gestuurd en dat ik tot half 5 moet werken, ik probeer eerder weg te kunnen en ga vanaf het werk
door naar Soest.
Een ieder kan wat meebrengen, zoals je al noemde: vlees, salade, stokbrood, kruidenboter of drinken. Geef maar aan wat je wilt want ieder moet niet
met hetzelfde komen.
Een spel is zeker gezellig om te doen en ik vind het prima om de kerkdienst te bezoeken.
Nogmaals het is van Geertje ook heel goed bedoeld om bij haar oud en nieuw te vieren, fijn dat je zelf de aktiviteit hiervoor hebt aangemaakt.
Ik hoop dat er voor jou aktiviteit ook animo is, maar ik heb Rolanda al toegezegd om te komen en heb Janet vervoer terug naar Amersfoort aangeboden.
Hopelijk is er nu wat meer duidelijkheid, er zijn 2 aktiviteiten voor oud en nieuw.
En ik hoop dat het netjes en goed overkomt, via een mail iets lezen komt vaak anders over dan dat het in een gesprek wordt gezegd.