Jaarwisseling aan zee. Volgeboekt

Plaats reactie
Dirk B
Berichten: 179
Lid geworden op: 26 mei 2010, 17:51
Provincie: Maak een keuze...

Re: Jaarwisseling aan zee

Bericht door Dirk B »

Betty ,zullen we een maaltijd voor je achter houden, en opwarmen in de magnetron, of dat we om 19:00 uur gaan eten dat je gelijk kan aanschuiven?

Betty G
Berichten: 562
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

Re: Jaarwisseling aan zee

Bericht door Betty G »

Hallo Dirk, nou dat is heel erg aardig. Jullie hoeven niet op mij te wachten, maar iets achterhouden is altijd goed.
Helaas is het niet gelukt om de korte dienst te krijgen en we hebben 2 langdurige zieken, diensten niet altijd opgelost.

Maar....1 januari ben ik vrij en de dag erna ook.

Groeten Betty.

Dirk B
Berichten: 179
Lid geworden op: 26 mei 2010, 17:51
Provincie: Maak een keuze...

Re: Jaarwisseling aan zee. Alleen nog plek voor heren

Bericht door Dirk B »

Ook al zijn we met voldoende mensen, is aanmelden nog wel mogelijk voor het geval dat iemand afvalt, is het prettig dat er een reservelijst van mensen is, die je in dat geval blij kunt maken. Het maakt niet uit of het een heer of dame is. Er kan dan hooguit wat geschoven worden met kamers.

Dirk B
Berichten: 179
Lid geworden op: 26 mei 2010, 17:51
Provincie: Maak een keuze...

Re: Jaarwisseling aan zee. Volgeboekt

Bericht door Dirk B »

Om een duidelijk overzicht te hebben over wie wat meeneemt met de jaarwisseling kun je dat melden op https://www.inktvisz.nl/jaarwisseling/
Helemaal onderaan, ( onder het aanmeldformulier) kun je je reactie kwijt.

Betty G
Berichten: 562
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

Re: Jaarwisseling aan zee. Volgeboekt

Bericht door Betty G »

Ik kan dinsdag eerder weg van mijn werk zo omstreeks 15:15- 15:30. Het is voor mij ongeveer 1 1/2 uur rijden en dan ben ik er ook met etenstijd.

Groeten en tot dinsdag allemaal van Betty.

Betty G
Berichten: 562
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

Re: Jaarwisseling aan zee. Volgeboekt

Bericht door Betty G »

We hebben een leuk en gezellig oud en nieuw gevierd in Wijk aan Zee. Het was een mooie locatie, dicht bij het strand maar ook dicht tegen een woonwijk aan. Dirk heel hartelijk bedankt voor de organisatie, je hebt het allemaal weer prima geregeld.

Vandaag zijn we nog naar de pier bij IJmuiden (als ik het goed heb) geweest, daar nog een stuk overheen gelopen. Bij een horecagelegenheid nog wat gedronken en daarna gingen Dirk, Jannet en ik ook naar huis. Elzo was in de ochtend al vertrokken, had nog een autorit van 3 uur voor de boeg. Ikzelf heb Jannet naar haar huis in Amersfoort gebracht en daarna door naar Zwolle waar ik zo rond 15:00 was.

Iedereen hartelijk bedankt voor de gezellige jaarwisseling.

Groeten Betty.

Elze B
Berichten: 49
Lid geworden op: 17 dec 2007, 16:08
Provincie: Maak een keuze...

Re: Jaarwisseling aan zee. Volgeboekt

Bericht door Elze B »

Hallo Dirk,

Ik sluit mij aan bij het bericht van Betty. Ik vond het ook een heel gezellig weekend en wil je nogmaals van harte bedanken voor de organisatie.
Nadat ik nog getankt heb in Beverwijk, heb ik een voorspoedige terugreis gehad. Ik was om 14.40 uur weer in Winschoten.

Verder wil ik alle deelnemers van deze aktiviteit bedanken voor de gezelligheid.

De hartelijke groeten
van Elze,

Dirk B
Berichten: 179
Lid geworden op: 26 mei 2010, 17:51
Provincie: Maak een keuze...

Re: Jaarwisseling aan zee. Volgeboekt

Bericht door Dirk B »

De noordpier van IJmuiden, aan de andere kant van de monding van het Noorzeekanaal waar IJmuiden ligt is de zuidpier.
Waar wij waren valt onder Velsen-Noord.
Een warme choco/thee met iets erbij hebben we genuttigd bij strandpaviljoen Timboektoe. ( zie google maps)

Ook rond 15:00 uur thuis, weet het niet zo precies.

Plaats reactie