Jaarwisseling in natuurvriendenhuis bij Noordlaren

Plaats reactie
Dirk B
Berichten: 179
Lid geworden op: 26 mei 2010, 17:51
Provincie: Maak een keuze...

re: Jaarwisseling in natuurvriendenhuis bij Noordlaren

Bericht door Dirk B »

Hoi Betty, het deelnemerslijstje zoals vermeld is aardig actueel. In totaal 12. Op zaterdag Dirk, Bea, Betty, Stefan en Jannet onder voorbehoud. De rest zondag.
12 personen in totaal, mits zich op het nippertje zich nog mensen aanmelden.

Bea K
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 aug 2016, 13:54
Provincie: Friesland

re: Jaarwisseling in natuurvriendenhuis bij Noordlaren

Bericht door Bea K »

dat is een mooi ploegje

Dirk B
Berichten: 179
Lid geworden op: 26 mei 2010, 17:51
Provincie: Maak een keuze...

re: Jaarwisseling in natuurvriendenhuis bij Noordlaren

Bericht door Dirk B »

Mocht je nog iemand op het nippertje kunnen benaderen om ook de jaarwisseling met ons te komen vieren in de Hondsrug. er zijn nog kamers vrij. Afrekenen van de overnachting kan bij de huiswacht van de Hondsrug. Maar laat deze eerst even met mij contact opnemen.
Aanmelden kan op 30 december nog op http://www.inktvisz.nl/jaarwisseling-na ... oordlaren/

Je wordt na aanmelding gelijk gebeld door mij.

Betty G
Berichten: 562
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

re: Jaarwisseling in natuurvriendenhuis bij Noordlaren

Bericht door Betty G »

Weer thuis van een gezellig oud en nieuw in Noordlaren. Dirk hartelijk bedankt voor de organisatie, voorbereiding, de nodige mailtjes enz. en samen met Bea heeft hij het grootste deel van de boodschappen gedaan.
Ik vond het erg leuk en we waren met een leuk groepje. Hendrik en Titia kwamen op nieuwjaarsdag langs wat een leuke verrassing. Ook gingen ze mee wandelen naar Zuidlaren en daar hebben we nog wat gedronken met elkaar. Iedereen bedankt voor het gezellige oud en nieuw. Groetjes Betty.

Plaats reactie