Noord-Oost of Midden Nederland. Oud en nieuw 2015-2016.

Plaats reactie
Dirk B
Berichten: 187
Lid geworden op: 26 mei 2010, 17:51
Provincie: Maak een keuze...

re: Noord-Oost of Midden Nederland. Oud en nieuw 2015-2016.

Bericht door Dirk B »

Iets dichter bij huis voor meesten uit Noord Nederland is het Hunehuis bij Darp, dat ligt bij Havelte.

De onderstaande tekst heb ik even vanuit mijn email gekopieerd.

Komende jaarwisseling hebben wij nog 2x 3p kamers en 1 x2p kamer vrij op 31/12. De nacht ervoor zitten we helemaal vol.
Een vuurwerkvrije omgeving is nooit te garanderen want op afstand wonen ook mensen en wij staan in elk geval geen knalvuurwerk toe bij onze gasten. En omdat we toch op redelijke afstand van huizen en zo zitten (3km) zal het heel anders zijn dan in menig andere (stedelijke) omgevingen waar na afloop straten vol rommel liggen en je oordoppen nodig hebt.

Bij ons doe-het-zelf hotel tref je basale voorzieningen aan maar het is een gezellig en goed huis waarin het ont- moeten centraal staat. Er wordt per bed/persoon gerekend en we hebben 1,2,3 en 4p kamers.
naar onze mening geven de foto's op de site hunehuis.nl een goed beeld van de accommodatie.

We maken onderscheid tussen leden van het Nivon en niet-leden. De laatste groep betaalt iets meer

Ik heb even een voorbeeld gemaakt , met de prijs voor niet-leden. Excl.g toeristenbelasting bij nu , en naar we aannemen ook in 2016 €1.10 pp/pn is:
1 persoonskamer
Periode 31-12-2016 tot 01-01-2017
Periode 29-12-2016 tot 31-12-2016
1 x (1) 1 personen x € 29,00
2 x (1) 1 personen x € 23,60
€ 76,2


Ik beantwoord graag uw evt. verdere vragen
Met vriendelijke groet,

Doky Verhagen, aanmeldsecretaris
088-0990981
Namens alle vrijwilligers van het Hunehuis


Uit bovenstaande kunnen we met 8 personen , hier een leuk oudjaarsfeestje hebben.
Het lijkt mij een goed idee daar binnenkort eens te gaan kijken.

Laat maar weten of jullie dit ook zien zitten.

En wat betreft de locatie in Heerlen, lijkt me erg leuk eens een andere keer te gaan doen voor een iets langere periode zodat je ook de tijd hebt, de omgeving te verkennen.

Betty G
Berichten: 563
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

re: Noord-Oost of Midden Nederland. Oud en nieuw 2015-2016.

Bericht door Betty G »

Ja, dit lijkt mij een prima idee. Ik woon in Zwolle, dus niet zo heel ver van Darp. Van 31-12 t/m 1-1, moet nog even afwachten of ik oud en nieuw ook vrij krijg, heb dit wel aangevraagd. Ik kan carpoolers vanaf Zwolle of Steenwijk meenemen.

Dirk B
Berichten: 187
Lid geworden op: 26 mei 2010, 17:51
Provincie: Maak een keuze...

re: Noord-Oost of Midden Nederland. Oud en nieuw 2015-2016.

Bericht door Dirk B »

Aangezien deze activiteit niet door iedere CS-lid gelezen wordt heb ik er even een nieuwe activiteit van gemaakt.

Zwannie B
Berichten: 88
Lid geworden op: 16 sep 2011, 07:03
Provincie: Maak een keuze...

re: Noord-Oost of Midden Nederland. Oud en nieuw 2015-2016.

Bericht door Zwannie B »

Als er op Tweede Kerstdag een wandeling is, meld ik mij graag aan.
Oud en Nieuw gaat mij niet lukken, ik kan mijn poes niet alleen laten.

Met groetjes, Zwannie

Betty G
Berichten: 563
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

re: Noord-Oost of Midden Nederland. Oud en nieuw 2015-2016.

Bericht door Betty G »

Wie gaan er nog meer mee naar de jaarwisseling in Darp, zie de aparte activiteit die hiervoor is aangemaakt.
vanaf Steenwijk kan ik 3 mensen meenemen/ Zwolle is ook goed.

Wij hebben op het werk een heel nieuw roostersysteem, ik weet nog steeds niet of ik met de kerst vrij ben of moet werken.
Oud en nieuw heb ik vrij gevraagd, ik hoop zo spoedig mogelijk iets over de feestdagenverdeling te horen. Of ik 2e kerstdag
een wandeling kan organiseren. Groetjes Betty.

Ja, ik ben oud en nieuw in ieder geval vrij, heb net een mail van de roosteraar gehad.
Laatst gewijzigd door Betty G op 30 okt 2015, 09:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Dirk B
Berichten: 187
Lid geworden op: 26 mei 2010, 17:51
Provincie: Maak een keuze...

re: Noord-Oost of Midden Nederland. Oud en nieuw 2015-2016.

Bericht door Dirk B »

Poes alleen laten, tja ontloop je zelf het vuurwerk en laat je je huisdier aan zijn lot over tijdens het geknal.
Misschien is een logeeradresje iets voor poes.

Plaats reactie