10- daagse bergwandelvakantie in de Oostenrijkse Alpen

Plaats reactie
Joke B

10- daagse bergwandelvakantie in de Oostenrijkse Alpen

Bericht door Joke B »

Wil je nog met vakantie, ben je sportief en houd je van de natuur? Ga dan met ons mee naar de Oostenrijkse Alpen. Al 40 keer gingen we met een groep wandelvrienden naar Vorderstoder in Oberösterreich om samen de bergen in te trekken, voor lichte, maar ook voor pittige wandelingen, om te genieten van de bloesem aan de fruitbomen en de bloemen in de Alpenweiden in het voorjaar en van de herfstkleuren in het najaar. Het Stodertal is inmiddels ons thuis geworden, gelegen in het hart van Oostenrijk, op ca. 900 km van Arnhem, op een unieke plek met ruimte en echte stilte.

Omdat onze nazomerreis naar Duitsland niet kan doorgaan, gaan we een keer extra naar Vorderstoder, van 12 t/m 21 september 2015. We nodigen iedereen die van bergwandelen houdt om met ons mee te gaan. Voor de prijs hoef je het niet te laten: 399,00, volpension, o.b.v. een 2p-kamer (excl. reiskosten van ca. 125,00 p.p.).

Op de website van onze vereniging Vorderstoderreizen, www.vorderstoderbergwandelen.nl staat meer informatie en de foto´s laten zien hoe mooi en leuk wandelen het is in dit deel van Oostenrijk. Je kan ook mailen naar Vorderstoderreizen@gmail.com of bellen naar Joke Bel 010/4602458.

Betty G
Berichten: 563
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

re: 10- daagse bergwandelvakantie in de Oostenrijkse Alpen

Bericht door Betty G »

Dat lijkt mij een leuke vakantie, ik zal de site in de gaten houden voor volgend jaar. Over 3 weken ga ik al naar Italië, vandaar.

Plaats reactie