Fietstocht rondom Dalfsen 15 augustus. +/- 45km.

Plaats reactie
Betty G
Berichten: 563
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

re: Fietstocht rondom Dalfsen 15 augustus. +/- 45km.

Bericht door Betty G »

Er is 1 persoon die een elektrische fiets wil reserveren, ik ga zo de fietsenmaker bellen is nog tot 21:00 geopend.
Ik moet morgen werken, vandaar en kan daar ook niet op de site kijken van c.s.

Ik heb verder niets meer vernomen over deelnemers die een fiets willen huren, van de 2 dames die w.s. hun eigen fiets meenemen neem ik aan de ze een eigen fiets meebrengen.


Wil je nog meedoen en kom je met je eigen fiets, je kan je nog opgeven voor 10 augustus en dat geldt ook voor het etentje.

Groetjes Betty.

Ina S

re: Fietstocht rondom Dalfsen 15 augustus. +/- 45km.

Bericht door Ina S »

Ben net lid van deze site maar ik kan deze data niet. Ik hoop dat er nog meer leuke uitjes komen en ik hoop me daar dan bij aan te sluiten.

Anja T
Berichten: 34
Lid geworden op: 08 mar 2007, 15:09
Provincie: Maak een keuze...

re: Fietstocht rondom Dalfsen 15 augustus. +/- 45km.

Bericht door Anja T »

Hoi Betty,

Ik denk dat je mijn bericht niet ontvangen hebt.
Zo'n 2 wk geleden stuurde ik een PB dat Ineke en ik graag een fiets willen huren.
Graag met versnellingen.
En voor mij groot frame 57 cm.

Hoop dat het nog gaat lukken.
Heb jij een mobiel nr voor 15 aug?
Wij staan op NS Dalfsen rond 10 uur.

Gr Anja

Betty G
Berichten: 563
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

re: Fietstocht rondom Dalfsen 15 augustus. +/- 45km.

Bericht door Betty G »

Nee, dat bericht heb ik niet gekregen, helaas......
Ik zal morgen na werktijd de fietsenmaker bellen of hij nog 2 huurfietsen over heeft, waarvan 1 met framemaat 57.
Hopelijk kan het nog, ik laat het weten.

Het is niet de 1e keer dat het mis gaat met privéberichtjes naar mij, zal Hendrik eens vragen hoe dat kan.

:!: Mocht er iemand nog vragen hebben, stuur mij geen privé-bericht. Maar stel je vraag in een reactie hieronder. :!:

Betty G
Berichten: 563
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

re: Fietstocht rondom Dalfsen 15 augustus. +/- 45km.

Bericht door Betty G »

Goedemiddag,

Ik heb nog 2 damesfietsen met versnellingen kunnen huren voor Ineke en Anja, en de elektrische fiets voor Zwannie was al gereserveerd.

Als het lukt graag om 10 uur op het station in Dalfsen zijn, dan ga ik mee om de fietsen op te halen. De fietsenmaker geeft mij n.l. een mobiel nr. zodat
ik eventueel na sluitingstijd van de winkel de fietsen kan inleveren.
De deelnemers die de fietsen meenemen in de trein kunnen dan meteen meegaan, wanneer men om 10 uur op het station is, daarna gaan we
door naar het hof van Dalfsen om te verzamelen en koffie te drinken.

Betty G
Berichten: 563
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

re: Fietstocht rondom Dalfsen 15 augustus. +/- 45km.

Bericht door Betty G »

Goedemiddag,

Het aantal deelnemers opgegeven voor het etentje, de inschrijving is nu gesloten.

De tocht heb ik voor-gefietst, een heel mooie tocht door landelijk gebied. En vooral rondom Ommen door een prachtig bosgebied.
Ik heb 2 korte pauze's gehouden en er (inclusief de pauze's) 3 1/2 uur over gefietst in een normaal tempo, 15 km per uur.

In Ommen is het mogelijk om de tocht in te korten naar 40,4 of 35 km, dan mis je het prachtige bosgebied achter Ommen.

Na ongeveer een uur fietsen is er een rustpunt bij een boerderij. Vrij snel daarna ben je in Ommen daar kunnen we op de brug bij de Vecht even stoppen om van het mooie uitzicht te genieten. In de mooie bosrijke omgeving van Ommen is een soort zandverstuiving "de Sahara", daar kunnen we ook gaan rusten. Tussen Ommen en Dalfsen is nog een horeca-gelegenheid.

De deelnemers die een fiets gehuurd hebben verwacht ik om 10 uur op het station, dan ga ik mee om de fietsen op te halen.
Wie er nog meer met de fiets in de trein om 10 uur aankomt kan dan mee gaan. Wie een trein later of eerder komt kan op eigen gelegenheid naar de startlocatie fietsen.
Station Dalfsen-Hof van Dalfsen is ongeveer 10 min. fietsen.
Hopelijk is de beschrijving hiervoor duidelijk genoeg, ik zou zeggen tot zaterdag allemaal en dat het een mooie zomerse dag mag worden.

Groetjes Betty.

Betty G
Berichten: 563
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

re: Fietstocht rondom Dalfsen 15 augustus. +/- 45km.

Bericht door Betty G »

Goedemorgen,

Op dit moment heb ik 7 deelnemers waarvan er 5 na afloop blijven eten. Om 10 uur ben ik op het station, het zonnetje schijnt hier en hopelijk blijft dat zo.

Groetjes en tot straks van Betty.

Betty G
Berichten: 563
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

re: Fietstocht rondom Dalfsen 15 augustus. +/- 45km.

Bericht door Betty G »

Goedenavond allemaal,

Het was een mooie fietstocht, ieder vond het een prachtige omgeving. Met het weer veel geluk gehad, we zaten in Ommen een ijsje te eten. Trok er net achter Ommen een heel donkere lucht langs. Even later fietsers en toeristen met cape's in deze plaats, net achter Ommen had het flink geregend. Geregeld even gestopt en later de tocht iets ingekort.
Uiteindelijk met 3 deelnemers gegeten in Dalfsen, de ober vroeg of we ruzie hadden gemaakt :wink: ........ik had eerst 8 personen opgegeven, toen werden het er 5 en later 3 :wink: Fijn dat ieder het een mooie fietstocht vond en heeft genoten van deze prachtige zomerdag.

Tot een volgende activiteit maar weer,

Groetjes en allemaal bedankt van Betty.

Anja T
Berichten: 34
Lid geworden op: 08 mar 2007, 15:09
Provincie: Maak een keuze...

re: Fietstocht rondom Dalfsen 15 augustus. +/- 45km.

Bericht door Anja T »

Beste Betty en deelnemers fietstocht,

Wat hebben we een prachtige dag gehad.
Bedankt Betty voor de goede organisatie !!!
En de rest hebben we met elkaar gedaan.
Ineke en ik waren rond 21.00 uur weer in Haarlem.
Patatje gegeten op NS station Dalfsen en thuis lekker salade en yoghurt toe.
Fijn dat jullie deelgenoot waren en tot ziens.

Anja

Plaats reactie