Wandeltocht Beetsterzwaag / gaat niet door!

Plaats reactie
Betty G
Berichten: 563
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

Wandeltocht Beetsterzwaag / gaat niet door!

Bericht door Betty G »

Leeftijdsgroep: Alle leeftijden.
Locatie: Het Trefpunt/Wandelsportvereniging De Trochsetters.
Adres: De Wissel 1
Plaats: Beetsterzwaag
Verzamelplaats/tijd: 12:00, om uiterlijk half 1 wil ik starten met de wandeling.
Aanmelden voor: 10 januari.
Kosten: 2,50 euro inschrijfgeld voor bondsleden, niet leden betalen 3,50 En de horeca onderweg + etentje.
Na afloop voor de liefhebbers een patatje met snack in het Snack Bearske, Hoofdstraat 50 in Beetsterzwaag

GRAAG BIJ OPGAVE DOORGEVEN OF JE MEE GAAT ETEN. :!:

MINIMAAL 4 DEELNEMERS/ MAXIMAAL 12 DEELNEMERS.


Omschrijving activiteit: Dit is een georganiseerde wandeling van bovengenoemde wandelvereniging. De route is voor mij ook een verrassing.
Ik heb hier al eens een wandeling en fietstocht gehad, georganiseerd door Meindert, de omgeving vond ik erg mooi.
Brood en drinken voor onderweg meenemen dat mag je ook bij de rust nuttigen. Ook kun je daar het één en ander kopen.



Deelnemerslijst:
[1] Betty.
[2]
[3]
[4]
[5]
[6]
[7]
[8]
[9]
[10]
[11]
[12]
Laatst gewijzigd door Betty G op 15 dec 2014, 21:31, 2 keer totaal gewijzigd.

Susan H
Berichten: 56
Lid geworden op: 24 feb 2008, 17:52
Provincie: Maak een keuze...

re: Wandeltocht Beetsterzwaag 10 km, 17 januari 2015

Bericht door Susan H »

Hoi,

Misschien kun je deze wandeling beter bij Noord-Oost Nederland plaatsen. Beetsterzwaag ligt toch in Friesland?

Susan

Betty G
Berichten: 563
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

re: Wandeltocht Beetsterzwaag 10 km, 17 januari 2015

Bericht door Betty G »

Dat had ik wel gezien maar weet niet hoe ik het moet wijzigen. De topografische kennis van mij is goed en weet dat Beetsterzwaag een Friese plaats is.

Susan H
Berichten: 56
Lid geworden op: 24 feb 2008, 17:52
Provincie: Maak een keuze...

re: Wandeltocht Beetsterzwaag 10 km, 17 januari 2015

Bericht door Susan H »

Even vragen aan de beheerder of hij de advertentie wil verplaatsen. Onder het juiste kopje krijg je waarschijnlijk meer deelnemers.

Susan

Betty G
Berichten: 563
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

re: Wandeltocht Beetsterzwaag 10 km, 17 januari 2015

Bericht door Betty G »

Beste mensen, ik kreeg net het nieuwe clubblad van mijn wandelvereniging en de tochten van januari. Het hele overzicht van alle tochten in 2015 krijg ik begin januari maar deze tocht (boerenkooltocht 17-1) stond al vermeld. Ik ga met deze tocht mee omdat ik om het weekend werk, en dus niet altijd met de club mee kan. Dit uitje wordt geannuleerd, ik zal zo spoedig mogelijk kijken of ik een andere wandeling kan plannen.

Heb de beheerder gevraagd om deze eraf te halen.

Plaats reactie