Wandeling in de bossen van Leek e.o. + daarna eten.

Plaats reactie
Gea M
Berichten: 25
Lid geworden op: 08 mar 2006, 13:22
Provincie: Maak een keuze...

Wandeling in de bossen van Leek e.o. + daarna eten.

Bericht door Gea M »

Leeftijdsgroep: alle
Locatie: Het Infocentrum op het Landgoed Nienoord,
Adres: Nienoord 20
Plaats: 93514 AC LEEK
Verzamelplaats/tijd: Voor het Infocentrum om ca. 12.30 uur en we starten met de wandeling om ca. 13.00 uur
Aanmelden voor: 22 november 2014
Kosten: 2 euro + horeca onderweg en etentje 's avonds
Laat bij je opgave even weten of je mee gaat eten.

Je kan wat eten en drinken meenemen voor onderweg, want bij het infocentrum is geen gelegenheid om wat te eten en te drinken, 3/4 deel van de wandeling komen we langs een horecagelegenheid waar we wat gaan drinken.


Omschrijving activiteit:
De drukte rondom Sinterklaas is al weer achter de rug en daarom leek het mij leuk om op 6 december een mooie rustige wandeling door de bossen van Leek (Landgoed Nienoord) te maken.We lopen naar Lettelbert en via Midwolde (waar we wat kunnen drinken) naar Leek weer terug. De wandeltocht is ongeveer 10 km.
Of we doen een wandeltocht van 7.5 km, deze tocht is een gedeelte over niet verharde wegen. Bij deze tocht komen we langs het Paviljoen Cnossen, langs het Leekstermeer, waar we wat kunnen drinken. Dus het hangt een beetje af van het weer.
Na afloop van de wandeltocht wil ik gaan eten in Leek. Nu heb ik van de Albert Heijn 3 dinerbonnen, waar 6 personen op kunnen eten en 3 personen zijn gratis. Het bedrag van het eten gaan we dan delen door 6 personen. De drankjes rekent een ieder wel persoonlijk af. Dus de eerste 6 personen die zich melden mogen hier gebruik van maken ben je nummer 7, dan betaal je gewoon de normale prijs van je eten. Dus wees er snel bij!!!!!!!

Heb je nog vragen mail mij gerust gea-mulder@planet.nl



[hide]
  1. Deelnemerslijst:
  2. Gea
[/hide]

Hettie D
Berichten: 141
Lid geworden op: 02 feb 2011, 12:47
Provincie: Maak een keuze...

re: Wandeling in de bossen van Leek e.o. + daarna eten.

Bericht door Hettie D »

Hallo Gea

Het lijkt mij een mooie afwisselende wandeling en ik was anders wel mee gegaan
Maar mijn zus vierd dan haar verjaardag en wij worden zaterdag 6december in Bennekom verwacht

Groeten van
Hettie Drost

Gea M
Berichten: 25
Lid geworden op: 08 mar 2006, 13:22
Provincie: Maak een keuze...

re: Wandeling in de bossen van Leek e.o. + daarna eten.

Bericht door Gea M »

Hallo Hettie,
Bedankt voor je reactie. De verjaardag van je zus is ook belangrijk en gezellig. Ik ben zelf 5 december jarig en ik weet dat december een drukke maand is, maar de dinerbonnen zijn geldig tot 7 december dus vandaar voor 7 december. Ik heb geen aanmeldingen dus het gaat ook niet door. Groetjes Gea

Plaats reactie