Pompoendag zondagmiddag 19 oktober 2014

Plaats reactie
Susan H
Berichten: 56
Lid geworden op: 24 feb 2008, 17:52
Provincie: Maak een keuze...

Pompoendag zondagmiddag 19 oktober 2014

Bericht door Susan H »

Leeftijdsgroep: alle leeftijden
Locatie: Volkstuinvereniging "Groen Gennep"
Adres: Genneperweg 199
Plaats: 5644 RS Eindhoven
Verzamelplaats/tijd: 14.00 uur bij de ingang van de volkstuin, om 16.00 uur is de markt afgelopen
Aanmelden voor: vrijdag 17 oktober 2014
Kosten: afhankelijk van wat je koopt, entree is gratis


Omschrijving activiteit: Pompoendag
Op de 3e zondag in oktober houdt de Volkstuinvereniging haar jaarlijkse pompoendag. Gestart als activiteit waarop tuinleden hun gekweekte pompoenen en daarmee te maken decoraties aan de Eindhovense bevolking toonden, is deze dag inmiddels uitgegroeid tot een veel bredere activiteit. Naast datgene wat met pompoenen te maken heeft, worden er allerlei producten aangeboden, die een Volkstuin te bieden heeft. Heerlijke soepen zijn te proeven, jams en verse fruitdranken, bloembollen en zaden zijn te koop. Ook worden er oude gereedschappen gedemonstreerd en worden er op ambachtelijke wijze manden gevlochten. Alsof dit alles nog niet genoeg is, worden allerlei prachtige bloemdecoraties geshowd en laten tuinleden zien wat voor hen het tuinieren de moeite waard maakt. (tekst van de website http://www.groengennep.nl)

Wie vind het leuk mee te gaan naar deze gezellige markt?

Susan

[hide]
  1. Deelnemerslijst:
[/hide]te
Laatst gewijzigd door Susan H op 12 okt 2014, 00:02, 2 keer totaal gewijzigd.

Zwannie B
Berichten: 88
Lid geworden op: 16 sep 2011, 07:03
Provincie: Maak een keuze...

re: Pompoendag zondagmiddag 19 oktober 2014

Bericht door Zwannie B »

Dag Susan,

Voor mij is deze activiteit veel te ver weg, maar ik vind dit wel een hele leuke activiteit.
Ik hoop dat veel mensen zich aanmelden.

Hartelijke groeten, Zwannie

Plaats reactie