Oud en nieuw. GAAT WEGENS PRIVÉOMSTANDIGHEDEN NIET DOOR!

Betty G
Berichten: 563
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

re: Oud en nieuw.

Bericht door Betty G »

Hallo Rolanda,

Bovenin de site zie je een envelop met een slotje, klik erop en je ziet je berichten.

Geertje uit Zwolle had ook gereageerd dat er bij haar ook oud en nieuw gevierd kon worden, ze heeft zelf een aktiviteit aangemaakt anders is het te verwarrend.

Ik ga voor jouw uitnodiging, je was het eerst en ook heb ik Jannet vervoer terug naar Amersfoort aangeboden, daar moet ik mij ook aan houden.
Zie bovenaan deze aktiviteit, ik heb je gegevens erin gezet.
Ik ben dus degene die jou een persoonlijk bericht heeft gestuurd en dat ik tot half 5 moet werken, ik probeer eerder weg te kunnen en ga vanaf het werk
door naar Soest.
Een ieder kan wat meebrengen, zoals je al noemde: vlees, salade, stokbrood, kruidenboter of drinken. Geef maar aan wat je wilt want ieder moet niet
met hetzelfde komen.
Een spel is zeker gezellig om te doen en ik vind het prima om de kerkdienst te bezoeken.

Nogmaals het is van Geertje ook heel goed bedoeld om bij haar oud en nieuw te vieren, fijn dat je zelf de aktiviteit hiervoor hebt aangemaakt.
Ik hoop dat er voor jou aktiviteit ook animo is, maar ik heb Rolanda al toegezegd om te komen en heb Janet vervoer terug naar Amersfoort aangeboden.

Hopelijk is er nu wat meer duidelijkheid, er zijn 2 aktiviteiten voor oud en nieuw.

En ik hoop dat het netjes en goed overkomt, via een mail iets lezen komt vaak anders over dan dat het in een gesprek wordt gezegd. :wink:

Jannet B
Berichten: 135
Lid geworden op: 08 sep 2010, 18:04
Provincie: Maak een keuze...

re: Oud en nieuw.

Bericht door Jannet B »

Fijn Betty dat je toch naar Rolanka gaat en ik mee terug kan. Dan weet ik, waar ik aan toe ben.
Een kerkdienst bezoeken op ouderjaarsavond vind ik ook wel fijn zoals een Hersteld Hervormde Gemeente, ook al wil ik in de keuze wel flexibel zijn. Katholiek b.v. zou ik wel wat meer moeite mee hebben.

Rolanda K

re: Oud en nieuw.

Bericht door Rolanda K »

oke, ik begin het systeem nu een beetje te begrijpen. sorry hoor....

jeannet had het over hersteld hervormd, wil de rest dat ook?

in soest is de HHK wat minder zwaar dan in de Betuwe: hoedjes zijn dus niet verplicht (al lopen sommigen wel met hoeden),
als jullie begrijpen wat ik bedoel.

is het voor wat betreft vlees een idee dat ik even ergens een schotel voor 4 personen scoor?
bij de lidl of a.heijn hebben ze aanbiedingen en dat is veel goedkoper als iedereen apart vlees meeneemt oid.

wat we ook kunnen doen is dat ik alles bij lidl meeneem: voor max.5 euro per persoon redden we 't makkelijk!

laat even weten wat jullie willen....
't is nog geen 31.12 dus we hebben de tijd....

ik hoop ook dat ik niet te ongenuanceerd ben geweest; inderdaad - je moet je woorden heel zorgvuldig kiezen als je mailt,
ik begreep er alleen even niets meer van....
mocht ik wel wat ongenuanceerd zijn geweest: sorry!!!

Betty G
Berichten: 563
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

re: Oud en nieuw.

Bericht door Betty G »

Hallo Rolanda,

Doordat er een 2e reactie over een oud- en nieuwfeest tussen stond was het idd wat verwarrend/ onduidelijk.

Ik loop er zelf ook weleens tegenaan hoor, dat ik een mail stuur die volgens mijzelf nog netjes is maar door
de lezer toch anders wordt begrepen/opgevat. Nogmaals je kende de site en het systeem nog niet zo goed
en je hebt helemaal niet verkeerd gereageerd. Excuses zijn niet nodig.

Kerk is prima.

Tot nu toe zijn we als het goed is met 4 personen, even afwachten wie er nog reageert.
Het is denk ik het handigst als jij zelf de boodschappen doet, dan delen we gewoon de kosten.

Gast

re: Oud en nieuw.

Bericht door Gast »

Hallo Betty,

Ik heb besloten om OUD en NIEUW niet naar Soest of Baarn te gaan reizen.

Wens jullie een fijne tijd samen.

Groeten,

Piet

Rolanda K

re: Oud en nieuw.

Bericht door Rolanda K »

sorry dat ik even een paar dagen niet gereageerd heb: 13.12 is er iemand overleden die mij erg dierbaar was en 20.12, eergister dus, had
ik daar de begrafenis van en vanmorgen werd hij nog herdacht in de kerk (pkn). vandaar dus.
======
oke, dan wacht ik nog even dan ga ik even low-budget boodschappen doen.
Omdat ik zelf een erg lastige eter ben, even een vraag: zijn er nog dingen die jullie niet lusten/mogen o.i.d.
Hou ik daar rekening mee........

31 dec. is er om 19.00 kerk in de hersteld hervormde kerk. Dan gaan we dus daar naartoe? Uiterlijk 18.45 uur weg, want 5 min.voor de dienst zingen ze
altijd al liederen. Als we met zn vieren zijn kunnen we met 1 auto.
Ik heb geen idee hoe laat jullie bij mij kunnen zijn. De dienst duurt al snel 5 kwartier en misschien zou 't een
idee zijn om voor de dienst ff 'n bakkie te doen of iets fris drinken met stokbrood en kruidenboter en dan na de dienst uitgebreid eten?
Of dat we iets van gebak/cake regelen???
Anders zitten we zo lang op 'n lege maag.

Ik denk dat we de avond prima doorkomen hoor,
maar is 't nog 'n idee om het sinterklaasspel te doen? Dat we alle 4 een paar kadootjes kopen: 2 kadootjes van 2,50 ofzo....
Dan hebben we 8 kadootjes en dan komen we een heel eind met 't spel geloof ik.
Ik heb hier wel een dobbelsteen en de spelregels/kaartjes ......

Vanaf nu zal ik m'n mail braaf dagelijks in de gaten houden !!!....
Groeten,
Rolanda

Betty G
Berichten: 563
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

re: Oud en nieuw.

Bericht door Betty G »

Ik heb je een pb gestuurd.

Jannet B
Berichten: 135
Lid geworden op: 08 sep 2010, 18:04
Provincie: Maak een keuze...

re: Oud en nieuw.

Bericht door Jannet B »

Als er niets meer tussen komt, kan ik erbij zijn.

Betty G
Berichten: 563
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

re: Oud en nieuw.

Bericht door Betty G »

:arrow:
Laatst gewijzigd door Betty G op 30 dec 2013, 20:56, 2 keer totaal gewijzigd.

Betty G
Berichten: 563
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

re: Oud en nieuw.

Bericht door Betty G »

Yesss, de site is weer bereikbaar. Was 1 1/2 dag niet op in te loggen. Wie nog mee wil doen kan zich vandaag nog opgeven.

Hettie D
Berichten: 141
Lid geworden op: 02 feb 2011, 12:47
Provincie: Maak een keuze...

re: Oud en nieuw.

Bericht door Hettie D »

Hallo Betty

Ik ben uitgenodigt door mijn broer en zijn vrouw om oud en nieuw bij hun te vieren
Ik wens Jullie een gezellige jaarwisseling
En alvast een gelukkig nieuwjaar

Groeten van
Hettie Drost

Betty G
Berichten: 563
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

re: Oud en nieuw.

Bericht door Betty G »

Dank je wel Hettie, namens ons allen wens ik jou ook een fijne jaarwisseling toe met je broer en schoonzus.
Tot ziens bij de activiteiten in 2014.

Betty G
Berichten: 563
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

re: Oud en nieuw.

Bericht door Betty G »

Morgen ben ik aan het werk en ga daarna door naar Rolanda in Soest.
Laatst gewijzigd door Betty G op 31 dec 2013, 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Betty G
Berichten: 563
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

re: Oud en nieuw. GAAT WEGENS OMSTANDIGHEDEN NIET DOOR!

Bericht door Betty G »

Helaas kan de activiteit niet doorgaan. Wie heeft er nog een idee of optie. Ik ben nu op het werk en heb geen tijd meer om wat te regelen of om inkopen te doen. Groetjes Betty.

Ik heb geen mobiele telefoon bij mij.

Hendrik Ritsema
Berichten: 251
Lid geworden op: 23 feb 2006, 17:43
Provincie: Groningen

re: Oud en nieuw. GAAT WEGENS OMSTANDIGHEDEN NIET DOOR!

Bericht door Hendrik Ritsema »

Er is een nieuwjaarsbal voor alleenstaanden in Dalfsen, op 1 januari, dus.
Hier ga ik heen.
Tevens leuke live muziek om op te stijldansen van de groep Wheels.

http://www.wheels-music.nl/wheels-agend ... adrid.html

Wie ook meegaat, laat het ff weten...
Met een groepje is het leuk om deze activiteit te bezoeken.
...en wie links, rechts, tik voorwaarts en links, rechts, tik achterwaarts kan dansen komt al een heel eind met een foxtrot

Plaats reactie