Weekend met Paulien Vervoorn "Hartelijk getalenteerd!&q

Plaats reactie
Nicolien B
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 jan 2009, 20:31
Provincie: Maak een keuze...

Weekend met Paulien Vervoorn "Hartelijk getalenteerd!&q

Bericht door Nicolien B »

Leeftijdsgroep: 25+
Locatie: De Sikkenberg, Christelijk recreatiepark
Adres: Sikkenbergweg 7
Plaats: Onstwedde
Verzamelplaats/tijd: 19.00 (programma start 19.30)
Aanmelden voor: [font=Arial] [/font] 8 september (d.m.v. aanmeldformulier A op de site van de Sikkenberg). Als je je idd hebt opgegeven, wil je jezelf dan op de deelnemerslijst zetten? Wellicht zal dat anderen stimuleren om zich ook op te geven!
Het lijkt me ook handig als je met eigen vervoer komt en plek over hebt in je auto, dat je dat ook aangeeft. De afstand zal voor sommigen wellicht een probleem kunnen zijn! (Voor mij is het ook ver, daarom twijfel ik nog, maar het spreekt me wel aan).
Als er op 8 september niet minimaal 30 deelnemers zijn, wordt het weekend geannuleerd.
Kosten: weekend zelf 125 euro, incl. boek. Slaapplaatsen vanaf 14 euro met eigen tent tot 80 euro als je met 2 personen een blokbungalow wilt delen (meest luxe en dure optie). Dat is incl. eindschoonmaak en energie.


Omschrijving activiteit: zie http://www.sikkenberg.nl/evenementen/ag ... n-vervoorn
Voor: mannen en vrouwen (25+) die hun ontvangen talenten in willen zetten. Je bent druk met je carrière, eventueel een gezin, vervolgstudie, gezond leven of werk in een kerkelijke gemeente. En tegelijkertijd vraag je je af welk talent je van God hebt gekregen en hoe je deze het beste kunt gebruiken. Of hoe je al je activiteiten met elkaar kunt combineren op de best mogelijke manier, zodat je actief kunt zijn met je geloof op een manier die bij je past. Dit weekend krijg je diverse trainingen van trainer, coach en spreker Paulien Vervoorn. Ze geeft je handvaten om zelf aan de slag te gaan. Zaterdagmiddag is er voldoende tijd om lekker te ontspannen op de camping of in de prachtige omgeving, alleen of met anderen.
Aanmelden kan individueel, maar ook als stel of groep.
Programma: Vrijdagavond: workshop door Paulien, Zaterdagochtend: workshop door Paulien, Zaterdagmiddag: wandeling met opdrachten, Zaterdagavond: samenkomst met muziek, Zondagochtend: Bijbelstudie door Paulien, Zondagmiddag: afsluitende lunch


[hide]
  1. Deelnemerslijst:
[/hide]

Plaats reactie