Wandeling historische haven Hoorn en bezoek Museum 20e eeuw

Plaats reactie
Joke O

Wandeling historische haven Hoorn en bezoek Museum 20e eeuw

Bericht door Joke O »

Leeftijdsgroep: Alle leeftijden
Adres:Station Hoorn
Plaats: Hoorn(Noord-Holland)
Verzamelplaats/tijd: Op zaterdag 20 april om 11.00 uur bij Burger King (station Hoorn).
Aanmelden voor: Vòòr zaterdag 30 maart, ivm eventuele reservering van de Brasserie en het restaurant.
Kosten: Museum; Entree 7.00 EURO. Wandeling is gratis. Koffie, lunch en diner;zelf te bepalen hoe duur je het maakt.
Bij het Transferium achter het treinstation kun je je auto parkeren voor 2.30 per dag.

HELAAS..... DOOR OMSTANDIGHEDEN KAN DEZE ACTIVITEIT NIET DOORGAAN WE HOPEN DAT HET EEN ANDERE KEER WEL DOORGANG KAN VINDEN.


Omschrijving activiteit: We verzamelen op zaterdag 20 april om 11.00 bij Burger King daarna een Havenwandeling door de prachtige stad Hoorn. Op het Oostereiland in de voormalige gevangenis gaan we lunchen bij de Brasserie en kunnen we elkaar een beetje leren kennen. Iedereen is natuurlijk vrij om ervoor te kiezen om zelf een broodje mee te nemen en bijvoorbeeld tijdens de wandeling te nuttigen. Na de lunch bezoeken we eerst het Museum van de 20e eeuw. Hier kunnen we zien hoe de mensen in de vorige eeuw leefden :lol:
Daarna gaan we een prachtige wandeling maken waar we de historische haven van Hoorn gaan bekijken. De wandeling is 2.5 km en tussendoor kunnen we nog even opsteken voor een kofje koffie of thee o.i.d.
Na de wandeling gaan we naar de Rode Steen waar een gezellig klein Grieks restaurant is waar we voor een leuk prijsje kunnen eten :)

We hopen dat er veel enthousiaste singles meegaan!!!

We hebben zin in een gezellige dag :D

Wilma en Joke


[hide]
  1. Deelnemerslijst:
[/hide]
Laatst gewijzigd door Joke O op 25 mar 2013, 17:23, 3 keer totaal gewijzigd.

Betty G
Berichten: 563
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

re: Wandeling historische haven Hoorn en bezoek museum 20e e

Bericht door Betty G »

Op welke datum is deze wandeling? Ik zie alleen de aanmelddatum 30-3.

Zwannie B
Berichten: 88
Lid geworden op: 16 sep 2011, 07:03
Provincie: Maak een keuze...

re: Wandeling historische haven Hoorn en bezoek Museum 20e

Bericht door Zwannie B »

Dag Joke,

Helaas kan ik niet op deze dag, maar ik wil je wel even de hartelijke groeten doen.

Zwannie

Selina S

re: Wandeling historische haven Hoorn en bezoek Museum 20e

Bericht door Selina S »

het is niet helemaal duidelijk wanneer dit precies is?? in de tekst staat 20-4 en bij datum activiteit (bovenin) 13-4.

wel begrijp ik dat je je voor 30-3 moet aanmelden.

Michiel B

re: Wandeling historische haven Hoorn en bezoek Museum 20e

Bericht door Michiel B »

Hoi Joke en Wilma,

Graag zou ik me willen opgeven voor de wandeling in Hoorn op 20 april (als ik het goed zeg, want bovenaan staat een datum van 13 april). Ik zou het leuk vinden als jullie ons tzt op de hoogte hielden van de hoeveelheid deelnemers, of het aldanniet doorgaan ivm de weersomstandigheden e.d. :D .

Groet, Michiel.

Plaats reactie