Wandeling Dalfsen 2e kerstdag.

Gesloten
Betty G
Berichten: 562
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

Wandeling Dalfsen 2e kerstdag.

Bericht door Betty G »

Vandaag een wandeling van 8,5 km., niet zo heel ver en er kan dan rustig worden gewandeld. Rond 13:00-13:15 was het verzamelen bij "Het Oude Station" in Dalfsen.
Eerst een kopje koffie gedronken en daarna van start gegaan met de wandeling. Het was een kleurenroute van het wandelnetwerk, deze had ik van een site gehaald.
We begonnen met het volgen van de gele route, vanaf paal W16 moesten de oranje pijlen worden gevolgd, door naar paaltje W19. Hier rechtsaf en de gele pijlen werden
even gevolgd, en zo liep de wandeling door naar paaltje W20, dit laatste stukje moesten de groene pijlen worden gevolgd tot het station. Onderweg werd er bij een bankje even gestopt om uit te rusten en wat te eten en te drinken. We wandelden rustig aan zodat er volop van de mooie omgeving genoten kon worden. Bij restaurant "Het Boskamp"
koffie of warme chocolademelk gedronken. Inmiddels waren we op de gele route aangekomen, over grote bospaden, smalle paden, modderpaden en nog een klimmetje kwamen
we weer op de groene route aan. Het klinkerweggetje leidde naar het eindpunt "Het Oude Station" , Ria ging naar huis en de anderen bleven eten. Je kon kiezen voor het kerstmenu of zelf iets samenstellen van de menukaart. Zelf had ik een lekkere biefstuk met champignons en uien, patat, rauwkost, gebakken courgette/paprika/ui, gebakken
aardappeltjes en als toetje witte chocolademousse met aardbeien en vanille-ijs. De dag ervoor had ik hier met club Aktivo 14 km gewandeld en het kerstdiner gegeten, beide dagen
was de maaltijd prima voor elkaar. Iedereen vond het een mooie en afwisselende wandeling en het eten lieten we ons goed smaken.

Gesloten