Fietstocht Annen op 9 mei 2013.

Gesloten
Betty G
Berichten: 562
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

Fietstocht Annen op 9 mei 2013.

Bericht door Betty G »

Voor vandaag stond er een mooie fietstocht van ongeveer 45 km op het programma. Het verzamelen was om half 1 bij Breeland Recreatie, we moesten van tevoren
zelf een fiets reserveren. Eerst een kopje koffie gedronken, sommige leden kenden elkaar van eerdere uitjes maar er waren ook "nieuwe" deelnemers bij.
De fietsen werden voor ons klaargezet, uiteraard moesten er zadels en sturen hoger of lager worden gezet, banden opgepompt enz. Daarna van start gegaan
het weer viel heel erg mee, was slechter voorspeld. We genoten van het mooie zonnige weer en al gauw gingen de jassen uit. In Zuidlaren en Rolde hebben we
lekker op een terrasje wat gedronken. Verder was het een prachtige route, het grootste deel door landelijk gebied en een klein deel door/langs de bossen.
10 deelnemers hebben na afloop in Eext gegeten, dit liet een ieder zich prima smaken. Hendrik bedankt voor het organiseren van dit uitstapje en iedereen
bedankt voor de gezellige dag.

Groetjes Betty.


Morgen is het dan zover, ik organiseer mijn 1e uitje. De wandeling in de Staphorster bossen en over landgoed Dickninge. Voor de ochtend geven ze niet het beste weerbericht af, in de middag is het beter. Het wandelen begint om 13:00, hopelijk goed weer erbij. 7 mei had zich nog iemand aangemeld, maar ik had niet meer op
de site gekeken. Maar je kan nog mee hoor, heb je een bericht gestuurd. Uiteraard komt er van deze wandeling ook een verslagje.

Gesloten