Verslag over het schaatsen/zwemmen 8-12-2012.

Gesloten
Betty G
Berichten: 562
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

Verslag over het schaatsen/zwemmen 8-12-2012.

Bericht door Betty G »

Helaas hadden zich hier maar weinig deelnemers voor opgegeven, door omstandigheden viel Meindert af. Dus waren we met 2 schaatsers en 3 zwemmers over.
Toch besloten om de activiteit door te laten gaan en dat was het zeker waard, het was een gezellige middag/avond. Gerda en ik gingen schaatsen, al had ik ook
zwemkleding meegebracht. Eltjo, Klaas en Hendrik gingen naar het subtropisch zwemparadijs. De ijsbaan lag er prima bij, geen scheuren en barsten zoals bij
natuurijs het geval is. Toch schaats ik liever op natuurijs en dan vooral tochten maken. Na een paar rondjes koffie of warme chocolademelk gedronken. Om 15:00
ging er een zoemer af, wisten wij veel waarvoor die diende? Al gauw werden we gewaarschuwd om van het ijs te gaan, de baan werd gedweild. Dit nam ongeveer
15 minuten in beslag, daarna weer volop genoten van de spiegelgladde en glimmende ijsvloer. Om 16:00 ging Gerda naar huis en ik schaatste nog door tot 16:30.
Toen ging de baan sluiten en kleedde ik mij om voor het etentje. Met Klaas, Hendrik en Eltjo had ik bij de uitgang van het zwemparadijs afgesproken, die hadden ook
een fijne zwemmiddag gehad, al was het water aan de frisse kant. In het Piri-Piri steakhouse lieten wij ons de maaltijd goed smaken met als toetje een lekker ijsje van
het buffet.


MISSCHIEN IS DIT EEN TIP VOOR IN HET WINTERSEIZOEN, IVM OPENING IJSBAAN. BIJVOORBEELD IN FEBRUARI OF MAART: DE GEHELE DAG TOEGANG TOT
HET ZWEM-EN SAUNAPARADIJS HIER KUN JE ONBEPERKT KOFFIE, THEE EN FRISDRANK NEMEN. EN/OF EEN BEZOEK AAN DE IJSBAAN, HIER MOESTEN WE ZATERDAG
DE KOFFIE OF THEE UIT DE AUTOMAAT WEL BETALEN, 1,50 PER KOPJE. DAARNA KAN ER ONBEPERKT PIRI-PIRI WORDEN GEGETEN IN HET STEAKHOUSE. MET ALS
DESSERT EEN HEERLIJK IJSBUFFET. HIER ZIJN DE CONSUMPTIE'S NIET BIJ INBEGREPEN! DIT ALLES VOOR EEN EEN HELE DAG KOST 24,50 PER PERSOON.

Betty G
Berichten: 562
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

re: Verslag over het schaatsen/zwemmen 8-12-2012.

Bericht door Betty G »

Afgelopen zaterdag betaalde ik 6,50 voor het schaatskaartje, wilde ik daarna nog zwemmen dan opnieuw een zwemkaartje kopen van 10 euro.
De kosten van het etentje bedroegen 31 euro, dus in totaal was ik 37,50 kwijt , had ik daarbij nog gezwommen dan was het 47,50 geweest.
Op zich is 24,50 voor een HELE dag schaatsen en of zwemmen en het eten erbij niet duur. Laat maar horen wie er belang bij heeft om in feb. of maart er een
een hele dag heen te gaan.

Gast

re: Verslag over het schaatsen/zwemmen 8-12-2012.

Bericht door Gast »

Voor een dag is het totaal bedrag van ongeveer 25 euro niet veel.

Alleen verbaasd het mij dat het water niet echt warm was.

Dat verwacht ik wel van een Subtropisch bad.

Dat zou voor mij een reden zijn om niet te komen.

Betty G
Berichten: 562
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

re: Verslag over het schaatsen/zwemmen 8-12-2012.

Bericht door Betty G »

Klopt Piet, in een subtropisch bad moet het water toch warm zijn. Dat verwacht je dan toch, en de heren hebben een klacht ingediend. Verder is het een mooi en ruim zwemparadijs.

Bert G
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 feb 2007, 10:57
Provincie: Maak een keuze...

re: Verslag over het schaatsen/zwemmen 8-12-2012.

Bericht door Bert G »

wanneer word er weer een dagje subtropisch zwembad gedaan?
groet bert uit lelystad

Betty G
Berichten: 562
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

re: Verslag over het schaatsen/zwemmen 8-12-2012.

Bericht door Betty G »

Als er meerdere liefhebbers zijn dan wil ik in februari best het uitje organiseren. Want dan is de ijsbaan ook nog geopend, ik denk dat deze medio maart dicht gaat?
Zaterdag 2 februari en anders zaterdag 2 of 16 maart, ik moet de andere zaterdagen in februari/maart werken en 16 feb. heb ik een wandeltocht van mijn wandelvereniging.

Betty G
Berichten: 562
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

re: Verslag over het schaatsen/zwemmen 8-12-2012.

Bericht door Betty G »

Activiteit is van de site gehaald, vanwege te weinig aanmeldingen.

Gesloten