Verslag wandeling Holterberg op 8 mei 2010

Gesloten
Heidi M

Verslag wandeling Holterberg op 8 mei 2010

Bericht door Heidi M »

Terwijl het mijn hele autorit naar Holten regende, bleek het eenmaal op de Holterberg aangekomen toch echt droog te zijn! En dat bleef het ook de hele dag…. Gestart met een lekker kopje koffie op het terras van een mooi hotel. En daarna aan de wandel, de door Meindert persoonlijk uitgezette route. De Holterberg is echt een fantastisch gebied met bos, afgewisseld door zo nu en dan een prachtig uitzicht. Voor al veroorzaakt door het feit dat je op een ‘berg’ (zover we daar in Nederland van kunnen spreken) wandelt. Meindert hield goed in de peiling of we het tempo en de afstand allemaal bij konden houden.
Leuk vond ik het ook om de bedenker van deze website te ontmoeten en met elkaar te kletsen over wat nu maakt dat mensen zich wel of niet opgeven voor een activiteit. En ik hoop dan maar dat dit verslagje weer meer mensen op de been brengt!

Aan het eind van de dag hebben we heerlijk gegeten in restaurant de Kruidentuin. Sommige mensen moesten even wennen aan het ‘gras’ wat uit hun gerecht stak, maar na uitleg bleek dat men gebruik maakte van heerlijke verse kruiden om het geheel wat op te leuken. De prijs/kwaliteit verhouding was hoe dan ook heel goed. En ook het ver(r)assingsmenu viel in de smaak.
Daarbij hielden we een ‘ronde-tafelgesprek’ waarin het een en ander uitgewisseld werd over dansen, orgelspelen en evangelische gemeentes.

Al met al een geslaagde activiteit waarbij ik leuke mensen heb ontmoet!

Gesloten