09-02-2008: Euromast Rotterdam + eten

Gesloten
Beheerder
Site Admin
Berichten: 250
Lid geworden op: 21 feb 2006, 13:06
Provincie: Groningen

09-02-2008: Euromast Rotterdam + eten

Bericht door Beheerder »

Nico van N stuurde mij het onderstaande verslagje toe over de activiteit.

Het was helemaal top. Van begin tot het einde.
We waren in totaal eerst met 6 mensen bij de Spido en later 8 bij de Delft en de Euromast.
Zoals je waarschijnlijk weet was ook het weer prachtig.
Iets waardoor het wat drukker was op de Spido boot die daardoor wat later vertrok.

Bij de Delft die we na een behoorlijke wandeling door het Park bereikte kregen we een schitterende rondleiding met 8 minuten film vantevoren.
Al pratend zijn we daarna naar de Euromast gelopen alwaar we om om 17.50 aankwamen.
Daar had ik een jaarkaart voor want die kost maar 16 euro en dan kan je met 10 mensen gratis naar boven.
Iets wat volgens de medewerkers van de Euromast goedkoper is dan een combikaart met de Spido.
Omdat we iets te vroeg waren moest de tafel nog gedekt worden waardoor we nog even naar de top van de Euromast konden, op 1 na vanwege zijn hoogtevrees.
Omdat het niet zo druk was zijn we nog een 2x naar boven geweest.
Zeker omdat toen net de zon onderging en je langzaam in de stad aan zag gaan.

Het restaurant met een Jan des Bouvrie stijl kent een goed gedempt licht waardoor je van het uitzicht prima kon genieten. Het eten aldaar is van een prima prijs ongeveer 12 tot 24 euro voor het hoofdgerecht en is wel enigzins beperkt maar toch uitgebreid genoeg.
Het eten zag eruit als een kunstwerk en smaakte zo ook.
Ondanks mijn tegensputteren wilde ieder mij 2 euro als organisatiekosten voor de jaarkaart.
De kosten van het eten hebben we gedeeld.
We hebben daar gepraat en gegeten en genoten van het uitzicht tot ongeveer 9 uur.
Waarna ik en 3 van de groep nog even naar boven zijn geweest.
Al met al een zeer geslaagde dag met als je een minpuntje wilt noemen het feit dat de wc boven kapot was en dat je daarvoor helemaal naar boven moest met de lift.

Nico van N

Gesloten