Heb jij al een foto in je profielpagina?
CS met foto |
CS zonder foto |
Upload ook jouw foto in je profielpagina en je kunt de echte foto's van leden bekijken.
| Vorige activiteit :: Volgende activiteit |
| Auteur |
Bericht |
Lydia J
|
Activiteit: Uitnodiging: Atelier Lydia Jonkman Geplaatst: Ma 18 Jan 2010 16:29 |
|
|
Leeftijdsgroep: alle
Adres: Goudlaan 297, wijk Vinkhuizen
Plaats: Groningen
Verzamelplaats/tijd: 14.00 uur tot 17.00 uur
Aanmelden voor: 29 januari
Kosten: geen
Omschrijving activiteit:
Je bent van harte welkom om zaterdag 30 januari van 14 tot 17 uur een kijkje
te komen nemen in mijn nieuwe vaste werkplek, cursusruimte en atelier in de Goudvink.
Deze middag staan de deuren wijd voor je open en sta ik je graag te woord over de inloop schildercursus(sen)
die elke donderdagavond gegeven worden in mijn atelier, de mogelijkheid om kunst bij mij te huren en er is werk van mij te zien,
reproducties, vrijgezellefeestjes, workshops, kinderfeestjes etc etc.
Gewoon een gezellige ontmoetingsmiddag om weer even lekker bij te kletsen.
Kom gezellig even om het hoekje kijken!
Goudlaan 297, wijk Vinkhuizen, Groningen, parkeren is gratis in de straat, goed bereikbaar vanaf de ring Groningen.(Bushalte Goudlaan)
Wanneer je wilt meedoen aan deze activiteit, plaats je hieronder een  Eventueel kun je ook een privé-bericht sturen aan de organisator.
Twijfel niet om je tijdig aan te melden voor een activiteit. Het zou jammer zijn dat bepaalde activiteiten niet doorgaan, terwijl hier wel voldoende interesse voor bestond. Elke activiteit trekt weer nieuwe deelnemers, dus jij bent meestal niet de enige die voor het eerst meegaat. Kun je er moeilijk komen met openbaar vervoer? Meld dit. Misschien kun je met iemand carpoolen. We hopen je spoedig bij deze activiteit te ontmoeten.
| |
|
| Naar boven |
|
 |
Renee K
Provincie: Friesland
|
Activiteit: re: Uitnodiging: Atelier Lydia Jonkman Geplaatst: Wo 27 Jan 2010 12:08 |
|
|
Hallo Lydia,
Mooie schilderijen en ik wil graag even komen kijken die zaterdag.
Groetjes Renee |
|
| Naar boven |
|
 |
Hendrik Ritsema
Provincie: Groningen
|
Activiteit: re: Uitnodiging: Atelier Lydia Jonkman Geplaatst: Do 28 Jan 2010 19:43 |
|
|
Bedankt voor de uitnodiging.
Ik kom ook kijken naar je kleurrijke kunstwerken.
Tot zaterdag, Hendrik. |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|